Hírek

Eredmények, újdonságok, kritikák

eredmenykritizalj

2014 novemberében és decemberében futott Kritizálj! játékunk, amelynek az volt a célja, hogy látogatóink, olvasóink véleményezzék új Hűha weboldalunkat. A játék nagyon sikeres volt, több száz vélemény érkezett az oldalról, aminek nagyon örülünk. Ezekből statisztikát készítettünk és a „legnépszerűbb” észrevételeket javítottuk is. ...

Olvasson tovább »

Szezonzárás 2014.

karacsony

Ahogy minden cég, mi is a jövő hét elején lezárjuk a 2014-es évet. Tartalmas, munkával teli hónapok állnak mögöttünk. ...

Olvasson tovább »

Kritizáljon! – lezártuk játékunkat

kritizalj_huha_kep_hir

December 13-án lezártuk "Kritizáljon!" játékunkat, amelyben arra kértük a megújult honlapunk látogatóit, hogy adjanak hangot véleményüknek. Írják meg nekünk pozitív illetve negatív véleményüket és cserébe mi nyereményeket sorsulunk ki a válaszadók között. Rengeteg észrevétel, vélemény érkezett, amelyek közül a 3 ...

Olvasson tovább »

Hűha© újrarendezve!

banner_atalkitas_huha

Úgy döntöttünk, hogy itt az ideje, Hűha© termékeket újrarendezésének. Már több, mint fél évtizede kaphatók nálunk ezek a különleges, egyedi alakváltó reklámtermékek. Kezdetben csak néhány kategória közül lehetett választani, de az évek során egyre népszerűbbek lettek, így reagálva a piaci igényekre, folyamatosan bővítjük a kínálatot. ...

Olvasson tovább »

Marketing Expo kiállítói között voltunk

banner_expo

Október 16-án a kis- és közepes vállalatok körében igen népszerű rendezvényen, a Marketing Expon jártunk. A kiállításnak a Lurdy Konferenciaközpont adott helyet, legalább 1200 látogató és közel 40 kiállító nézte meg legnépszerűbb Hűha© alakváltó reklámtermékeinket. ...

Olvasson tovább »

Hűhásítsa prospektusát!

banner_prosp_

Hűha© termékeink legtöbbje arra is alkalmas, hogy jól bevált prospektusát tegye vele egyedivé. Sőt, vannak olyan fejlesztéseink, amelyek egyértelműen katalógushoz készültek. ...

Olvasson tovább »

Titkosítás magas fokon

banner_titkos2

  Titkosítási megoldásaink alkalmasak érzékeny dokumentumok jogosulatlan másolás elleni védelmére. Bármilyen nyomdai terméknél vagy akár Hűha© alakváltó reklámterméknél is előfordulhat, hogy szükség van másolás elleni védelemre. Ilyen lehet egy kupon, belépőjegy, vagy bármilyen tanúsítvány. A csalás elkerülését segítik az alábbi másolással szemben ellenálló speciális megoldások. ...

Olvasson tovább »

Hűha© a környezettudatosság jegyében

banner2_oko

Vállalata számára fontos a környezettudatosság? Nekünk ez nem probléma, sőt! Egyedülálló Hűha© alakváltó reklámtermékeink nem csak hagyományos, hanem újrahasznosított papírból is kérhetők, így a környezettudatosságot a marketingaktivitások során sem kell háttérbe szorítania. ...

Olvasson tovább »

Naptárkatalógus bemutatócsomaggal

bemutatocsomag_2014

Újdonság! Naptárkatalógusunk mellé idén már bemutatócsomagot is igényelhet. A csomag speditőrnaptárt, könyöklőnaptárt, asztali naptárt, falinaptárt, matricás tervező falinaptárt, Magyarország tervező falinaptárt, Gyógynövények Eco falinaptárt és egy exkluzív kategóriájú falinaptárt tartalmaz.   A csomagot azért állítottuk össze Önnek, mert így kézbe tudja venni, ...

Olvasson tovább »

2015-re is exkluzív agendák

exclusive_agendak_2014

Exkluzív határidőnaplóink évek óta népszerűek, mert természetes hatást és eleganciát tükröznek. Idén a már megszokott Royal antikolt fa-bőr, a DeLuxe antikolt fa-bőr és a valódi parafa borítók mellett megjelent a valódi nappabőr borítós agendánk is. Mindegyik változat több árnyalatban is ...

Olvasson tovább »

Megjelent a Naptárkatalógus 2015

naptarkatalogus_rendelheto_2014

Kiadványunk már rendelhető, akár online is igényelheti! A katalógus a régi, már bevált termékek mellett számos újdonságot is tartalmaz. Többek között szövet hatású Yuta műbőr borító és a valódi, juhnappa bőr borítójú agendák jelentek meg, de szélesítettük az egyediesítési lehetőségeinket is. ...

Olvasson tovább »

Tegye még érdekesebbé marketinganyagait!

FOTO3

A lentikuláris nyomtatási technológia egy különleges lehetőség, amellyel mozgást vagy térbeli elhelyezkedést imitálhatunk a papírképen. A lényege, hogy különböző irányokból nézve különböző kép jelenik meg. A lapot mozgatva 6-8 képből álló “folyamat” válik láthatóvá. Ezzel a technikával bármely marketing- és ...

Olvasson tovább »